Vypište pravdivě a pečlivě formulář "Vrácení a reklamace" následovně:

   a) číslo objednávky
   b) datum objednání zboží
   c) do největšího okénka vlevo zadáte název produktu
   d) doprostřed zadáte počet vrácených kusů
   e) na pravou stranu zadáte číselný dvoumístný kód, dle tabulky
   f) do dalších informací zapište veškeré dodatečné informace, popis závady
   g) pak už jen stačí zaškrtnout či chcete zboží vrátit/reklamovat nebo zda chcete vrátit peníze na bankovní účet + číslo bankovního účtu

Poté vložíte zboží spolu s formulářem např. do původního zasílatelského sáčku a odešlete.

Balík odešlete pomocí aplikace Zásilkovna, kde vyplníte následující údaje a balík zanesete na nejbližší Zásilkovnu:

Příjemce: Caseshop CZ

Tel.: +420 792 247 847

E-mail: info@caseshop.cz

Výdejní místo: CaseShop.cz, Křejpského 1531/6, Praha - Chodov, 14900

Pokud zboží vracíte do 14 dnů, zásilku odešlete a pro urychlení využijete tlačítko "Vrátit zásilku" v aplikaci Zásilkovna a vložíte tam jeden z kódu. Pak už jen zajdete na nejbližší pobočku Zásilkovny a sdělíte jim kód z aplikace. Cena vrácení pomocí kódu je 79 Kč - ta Vám bude stržena z dobropisu, který Vám bude vystaven na základě vrácení zásilky do 14 dnů.

Na pobočce Zásilkovny už jen stačí nadiktovat vratkový kód a sdělit, že se jedná o zpětnou zásilku obchodu, obsluha vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky. O kód nám napište na reklamace@caseshop.cz a jako předmět uveďte číslo objednávky!

Po doručení Vás budeme kontaktovat na e-mail s vyřízením.

Napište nám na reklamace@caseshop.cz - víc než 85% reklamací se vyřeší jen přeš email a nemusíte tak zásilku odesílat.

Do emailu přiložte fotky krytu který chcete reklamovat a vyplněný reklamační formulář. 

Vypište pravdivě a pečlivě formulář "Vrácení a reklamace" následovně:

   a) číslo objednávky
   b) datum objednání zboží
   c) do největšího okénka vlevo zadáte název produktu
   d) doprostřed zadáte počet vrácených kusů
   e) na pravou stranu zadáte číselný dvoumístný kód, dle tabulky
   f) do dalších informací zapište veškeré dodatečné informace, popis závady
   g) pak už jen stačí zaškrtnout či chcete zboží vrátit/reklamovat nebo zda chcete vrátit peníze na bankovní účet + číslo bankovního účtu

Pokud budete reklamaci odesílat, balík odešlete pomocí tlačítka "Odeslat zásilku" v aplikaci Zásilkovna, kde vyplníte následující údaje a balík zanesete na nejbližší Zásilkovnu:

Příjemce: Caseshop CZ 

Tel.: +420 792 247 847

E-mail: info@caseshop.cz

Výdejní místo: CaseShop.cz, Křejpského 1531/6, Praha - Chodov, 14900  

Po doručení Vás budeme kontaktovat na e-mail s výsledkem reklamace.