FAQ - časté otázky

ČASTÉ dotazy 

 TOP DOTAZY 

Jak si mám objednat?

V případě volby "CUSTOM" je potřeba vybrat z možnosti "KRYTIFY", "VLASTNÍ OBRÁZEK" a nebo "TEXT". Zvolený druh tě přesměruje na stránku, kde prosím věnuj čas textu (návodu), který je hned na začátku. Poté zvol "ZVOLIT MODEL TELEFONU", dostaneš se na stránku, kde vybereš v rolovací nabídce svůj telefon a níže nám nahraješ vlastní obrázek a nebo do okna s poznámkou vložíš název obrázku, který jsi našel v naší nabídce Motivů a chceš ho na kryt vytisknout. Hoď tohle celé do košíku a pak se už jen řiď pokyny na displeji a objednej si. Je to easy!

U objednání popsocketů a AirdPods pouzder postupuješ stejně. Jen zde ušetříš krok přesměrování na jinou stránku.

Kdy mi přijde zboží?

Víme, že chceš svoji objednávku dostat co nejdříve a uděláme vše proto, aby se k tobě dostala rychle. Jakmile objednávku odešleme, na email ti přijde sledovací číslo, pod kterým svoji zásilku dohledáš a zjistíš, kde se aktuálně nachází. Pokud máš pocit, že se tvoje objednávka ztratila, můžeš nám přes e-mail, telefon či chat napsat číslo své objednávky a my vše prověříme.  

Jak mohu zrušit objednávku?

Připrav si prosím číslo objednávky, abychom ji mohli hned najít a stačí, když nám napíšeš, nebo zavoláš. Pokud je tvoje objednávka už zabalená a odeslaná, nemůžeme ji už bohužel zrušit, ale ty ji stále můžeš odmítnout u dopravce.

Můžu kryt vyměnit?

Pokud chceš vyměnit zboží, bohužel výměna možná není. V takovém případě je potřeba zboží poslat zpět k nám pomocí tohoto návodu. Pokud ale stále stojíš o nový kryt, stačí když si vytvoříš novou objednávku.

Jak můžu reklamovat zboží?

Reklamace funguje úplně stejně jako vrácení. Viz tato stránka, kde je potřeba vyplnit formulář ReklamaceOdpověď dostaneš nejpozději do 30 dnů od přijetí zásilky na sklad, většinou to jde ale rychleji. O všem tě budeme informovat emailem.

Proč jsem ještě nedostal svojí zásilku?

Pokud již měla být tvá objednávka u tebe doma, tak se nám ozvi co nejdříve. Je možné, že se cestou k tobě někde zatoulala. Kontaktujeme dopravce a zkusíme zjistit co se stalo, kdyby byl definitivně ztracen tak k tobě vyšleme novou objednávku - podle dostupnosti na skladě.

Kde najdu sledovací číslo balíčku?

Sledovací číslo balíku ti přijde automaticky v emailu o odeslání. Kdyby ti něco nefungovalo ozvi se nám.

Kdy dostanu dopravu zdarma?

Stačí když tvůj nákup dosáhne hodnoty 600 Kč a vybereš si platbu předem - buď kartou, nebo bankovním převodem, doprava je pak na nás. 

 

 

 DOTAZY PŘÍMO KE KRYTŮM 

Nemáte kryt na můj telefon, je nějaká šance si objednat?

Vždy najdeme možnost, aby jste kryt od nás dostali. I když není v nabídce zrovna model tvého telefonu, umíme na něj vyrobit motiv z našeho obchodu. Stačí nás je kontaktovat a domluvíme se.

Mohu si nechat vytisknout svůj vlastní obrázek na kryt?

Ano, není problém. Svůj obrázek nám můžeš nahrát do přílohy u položek CSHP výrobaObrázky doporučujeme nahrát ve vyšším rozlišení. V případě horší kvality obrázku bude kryt zrnitý. Rozhodně nedoporučujeme nahrávat obrázky menší než 800x600px. Poskytnutím fotografie se zaručujete, že vlastníte autorská práva pro její užití. Upozorňujeme také, že na dodávku zboží na zakázku - upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu nelze dle zákona uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů.

Z čeho je pouzdro vyrobeno? Co je to anti-shock, anti-slip a TPU materiál?

Naše pouzdra jsou vyrobena z těch nejlepších materiálů, aby tvůj telefon ochránily před možným pádem na zem. Materiál může být silikonový a nebo plastový. TPU pouzdra jsou vynikající ochranou. Jsou vyrobena z tenkého materiálu a přesně na míru daného telefonu. Pouzdra nezakrývají nabíjecí a sluchátkové konektory, lze tedy telefon nabíjet a připojovat příslušenství bez nutnosti telefon vyndat z pouzdra. Provedení pouzder je protiskluzové a navržené pro bezproblémové ovládání a pohodlné držení telefonu v ruce. 

Anti-shock - nárazuvzdorná pouzdra jsou navržena tak, aby odolala drobným nárazům a pádům.

Anti-slip - ochranný kryt je pružný a proto je jeho nasazení velmi snadné. Tyto kryty mají po stranách protiskluzové drážky, aby ti telefon v ruce neklouzal.

TPU - kryty nabízejí zpravidla lepší vlastnosti, jsou flexibilnější, než kryty z tvrzeného plastu, a odolné proti prasknutí. Nejsou však tak tvárné, jako silikonové kryty.

Na které telefony vyrábíte kryty?

Nabídka krytů se neustále mění. Snažíme se jí ale rozšiřovat. Dobré je sledovat naše sociální sítě, kde jako první informujeme o nově přidaných modelech a nebo náš CSHP Blog zde na webu. Aktuálně máme skladem tyto značky a modely:

iPhone 5/5S/SE 1. generace
iPhone 6/6s
iPhone 6/6s Plus
iPhone 7/8/SE 2. generace
iPhone 7/8 Plus
iPhone X/XS
iPhone Xr
iPhone XS MAX
iPhone 11
iPhone 11 Pro
iPhone 11 Pro MAX
iPhone 12 mini
iPhone 12/12 Pro
iPhone 12 Pro MAX


Samsung Galaxy A20e
Samsung Galaxy A20/A30
Samsung Galaxy A40
Samsung Galaxy A50/A30s
Samsung Galaxy A52
Samsung Galaxy A70
Samsung Galaxy A71
Samsung Galaxy A80
Samsung Galaxy A90
Samsung Galaxy S8
Samsung Galaxy S9
Samsung Galaxy J6 2018


Honor 10
Honor 10 lite /Huawei P smart 2019
Honor 20/20 PRO/Huawei nova 5T


Huawei P smart 2020
Huawei P10
Huawei P10 lite
Huawei P20
Huawei P20 lite
Huawei P20 Pro
Huawei P30
Huawei P30 lite
Huawei P30 Pro
Huawei P40
Huawei Y9 2019
Huawei Y5 2019 / Honor 8s
Huawei Y6 2019

Xiaomi Redmi 6
Xiaomi Redmi 7
Xiaomi Redmi 7 note
Xiaomi Redmi 8 

 

 DOTAZY K DOPRAVĚ A PLATBĚ 

Jak mohu objednávku zaplatit?

Na naší stránce můžeš platit kartou, bankovním převodem, nebo si to můžeš nechat poslat na dobírku. Podporujeme také Apple Pay a Google Pay.

Zasíláte zboží na dobírku?

Ano, zboží zasíláme i na dobírku a to jen do České republiky. Upozorňujeme, že v případě nevyzvednutí zásilky budeme chtít uhradit poštovné a balné. Kvůli tomu také od nás ještě dostaneš potvrzovací sms, kterou je nutné potvrdit, pokud budeš využívat služby Dobírka.

Za jak dlouho vám přijdou peníze, které jsem poslal převodem?

Bankovní převod trvá 1-2 dny a jakmile tvou platbu obdržíme, tak od nás dostaneš potvrzovací email. Pokud by ti tento mail nedošel, tak se nám prosím ozvi s číslem tvé objednávky a potvrzením o zaplacení, je možné, že se nepřičetla automaticky. Většinou ale i platba převodem dorazí i o víkendu do pár minut.

Je pro mě platba předem bezpečná?

Jasné! Pokud by ti něco nesedlo nebo by se náhodou něco stalo s tvým balíkem tak ti peníze vrátíme.

Proč si není možné vybrat jako dopravce Českou poštu?

Není to možné, protože Česká pošta je pro nás nespolehlivým a drahým doručovatelem. Nedisponuje moderními službami, které my k e-shopu využíváme. A nejen to, ČP je příliš drahá, balíček by tě vyšel na cca 140 Kč (varianta s dobírkou), což je astronomická částka a takové ceníky jako náš e-shop, co chce nabídnout svým zákazníkům ty nejlepší služby, nebude nikdy akceptovat. Proto používáme Zásilkovnu ve spolupráci s DPD, která má super ceník a zásilky můžeme moderně ovládat a odbavovat a vy zase moderně pomocí aplikace sledovat.