Vrácení zboží a reklamace

vrácení

 

Postup při vrácení zboží a reklamaci

 

Vypište pravdivě a pečlivě reklamační formulář následovně:

   a) číslo objednávky
   b) datum objednání zboží
   c) do největšího okénka vlevo zadáte název produktu
   d) doprostřed zadáte počet vrácených kusů
   e) na pravou stranu zadáte číselný dvoumístný kód, dle tabulky
   f) do dalších informací zapište veškeré dodatečné informace, popis závady
   g) pak už jen stačí zaškrtnout či chcete zboží vrátit/reklamovat nebo zda chcete vrátit peníze na bankovní účet + číslo bankovního účtu

 

Poté vložíte zboží spolu s formulářem např. do původního zasílatelského sáčku a odešlete. 

 

Pokud zboží reklamujete, balík odešlete pomocí tlačítka "Odeslat zásilku" v aplikaci Zásilkovna, kde vyplníte následující údaje a balík zanesete na nejbližší Zásilkovnu.

Příjemce: Martin Dušek 

Tel.: +420 703 308 615

E-mail: info@caseshop.cz

Výdejní místo: IT SOS, Tererova 1358/12, Praha 

 

Pokud zboží vracíte do 14 dnů, zásilku odešlete stejně jak u reklamace nebo pro urychlení využijete tlačítko "Vrátit zásilku" v aplikaci Zásilkovna a vložíte tam jeden z kódu. Pak už jen zajdete na nejbližší pobočku Zásilkovny a sdělíte jim kód z aplikace. Cena vrácení pomocí kódu je 69 Kč - ta Vám bude stržena z dobropisu, který Vám bude vystaven na základě vrácení zásilky do 14 dnů. 

 

Na pobočce Zásilkovny už jen stačí nadiktovat jeden z příslušných kódů a sdělit, že se jedná o zpětnou zásilku obchodu, obsluha vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky.

 

Kódy: 

98135834

97346359

94740370

 

- Výměna krytů možná není. Pokud chcete kryt vyměnit, je třeba původní vrátit a objednat si nový

- Vratky zboží posílejte jen podle návodu přes síť Zásilkovny, přes Českou poštu balíčky nepřijímáme