CASESHOP.CZ - PPL ParcelShop, Zásilkovna a WE|DO

Nově můžeš na naší pobočce CASESHOP, která se nachází na pražském Chodově, využít služeb PPL, Zásilkovny a WE|DO. Můžeš si u nás přímo vyzvednout svojí objednávku a nebo u nás podat balíček pomocí kurýrní služby PPL, Zásilkovna a WE|DO.

sluzby
PPL 

Vyzvednutí balíčku

PPL ParcelShop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních a podejních míst v České republice. Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení. PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách CASESHOP.

Pokud jste si zvolili přímé doručení do PPL Parcelshopu CASESHOP.CZ, přijde vám SMS a e-mail, kde budete informováni o tom, kde je zásilka uložena, v jakých časech je možné ji vyzvednout a PIN pro vyzvednutí. Mapu všech PPL Parcelshopů naleznete zde.

Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 kalendářních dnů od uložení v PPL Parcelshopu. Upozorňujeme, že 7. den může být během dne už předán řidiči a bude se vracet odesílateli.

K vyzvednutí potřebujete PIN, který zasíláme v e-mailové a SMS zprávě. Nemůžete-li se na PPL Parcelshop dostavit osobně, je možné PIN pro vyzvednutí poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za Vás.

Poslání balíčku

 

ZÁSILKOVNA

Vyzvednutí balíčku

Nechcete čekat na kurýra? Vyzvedněte si zásilku pomocí výdejního místa Zásilkovny na CASESHOP pobočce. Pro zásilku si sem skočte, až budete mít čas. Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout. 

Dobírku za zásilku můžete zaplatit v hotovosti nebo předem v mobilní aplikaci Zásilkovna.

Poslání balíčku

V aplikaci Zásilkovna jednoduše klikněte na Odeslat zásilku. Vyplňte kontaktní údaje příjemce. Vyberte cílové výdejní místo, případně uveďte adresu. Zadejte doplňkové služby - a to je vše.

Zásilku zaneste na Zásilkovnu CASESHOP. V aplikaci pak sledujte pohyb zásilky a přehled všech vašich odeslaných i přijatých zásilek. Jakmile zásilku podáte, dáme příjemci hned vědět pomocí e-mailu. Po doručení zásilky na cílové místo mu pak pošleme výzvu k vyzvednutí zásilky.

 

WE|DO

Vyzvednutí balíčku

Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku získání hesla. Nebo pro ni někoho poslat – nemusíte ukazovat občanku, stačí znát heslo. Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, nevadí. Dejte nám vědět a my vám lhůtu zdarma prodloužíme až o 3 dny. Po doručení zásilky na výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s heslem. Zásilka na vás bude čekat 5 dní. Dbáme na bezpečnost, a tak v případě dobírky můžete platit bezkontaktně kartou.

Poslání balíčku

Přepravu zásilek můžete objednat ve webové aplikaci Zásilky nebo WE|DO Portálu. V aplikaci zadáte všechny informace, přinesete balíček do výdejního místa. Podrobné informace o tom, jak funguje přeprava s WE|DO, naleznete Přepravním manuálu.

 

Otevírací doba PPL, Zásilkovny, WE|DO na CASESHOP pobočce

Po 09:00–12:00, 12:45–16:00
Út 10:00–12:00, 12:45–18:00
St 10:00–12:00, 12:45–18:00
Čt 10:00–12:00, 12:45–18:00
Pá 09:00–12:00, 12:45–16:00
 

Jak se k nám dostat?

Všechny služby lze platit na místě kartou.

sluzby